Еко офіс ("зелений офіс") - це перш за все сучасний, комфортний і безпечний для людини простір. У нашому уявленні еко офіс - це офіс, який економить як власні ресурси, так і ресурси планети в цілому. Причому не тільки природні, а й фінансові. Згодом, таке дбайливе ставлення здатне принести відчутну економічну вигоду.

Насправді, еко офіс являє собою цілу концепцію управління організації, яка сприяє зменшенню негативного впливу діяльності компанії на навколишнє середовище, а також спрямована на раціональне використання енергетичних, природних і, врешті-решт, грошових ресурсів.

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

НАВІЩО РОБИТИ ОФІС «ЗЕЛЕНИМ»

РЕСУРСОЗБЕРЕЖЕННЯ

В першу чергу, це скорочення витрат електроенергії і води. Ідеальний варіант для освітлення еко-офісу - світлодіодні лампи. які випромінюють світло, найбільш наближений до натурального, а електрики споживають набагато менше. На допомогу прийдуть датчики руху, вимикачі з тимчасовою затримкою і інші гаджети. Можна оптимізувати і час переходу комп'ютера в сплячий режим.

Витрати води можна лімітувати за рахунок установки на крани спеціальних насадок або просто раціонального її використання.
Вторинна переробка сировини. Це стосується як використання предметів з вторсировини, так і організації сортування офісного сміття.

ЗБЕРЕЖЕННЯ ЛІСІВ

Питання економії паперу в офісах стоїть найгостріше, адже близько 800 мільйонів дерев йде на виробництво її річного запасу. При цьому 45% паперових документів відправляються в кошик майже відразу після друку. 
Лозунг «подумай, перш ніж друкувати» - ваш особистий невеликий внесок в дійсно грандіозний проект світового масштабу. 
Важливим рішенням на шляху до збереження лісів стане використання FSC-сертифікованої паперу (наприклад, Color Copy) або паперу з вторсировини (наприклад, Nautilus), а також двосторонній друк на чернетках. Ще один варіант економії паперу - створення корпоративної системи електронного документообігу (CRM-система).

СУЧАСНИЙ ДИЗАЙН ОФІСУ

Всім відомо, що натуральні матеріали і живі рослини в офісі утворюють сприятливий мікроклімат. Так чому б не влаштувати свій персональний райський сад прямо на робочому місці? 

Свіже і чисте повітря необхідні для активної роботи мозку і підтримки організму в тонусі, а рослини якраз поглинають шкідливі для людини хімічні елементи і мікроорганізми, натомість виробляючи кисень. 

Шляхи удосконалення і озеленення офісу різні: від елементарної закупівлі кімнатних рослин в горщиках до організації садка з водоспадами та канапками (це якщо заощадити на черговому корпоративі)). 

Така можливість зануритися в атмосферу домашнього затишку дозволить не думати про далеку відпустку та додасть сил на трудовому поприщі.

"НІ" ПЛАСТИКУ!

Щоб скоротити кількість пластикових відходів, добре б замінити деякі звичні у використанні предмети на аналоги, часто більш вигідні та екологічні.
Відмовтеся від пластикових пляшок води на користь кульорів для питної води;
від одноразового пластикового посуду на користь фарфоровому або скляному. Принесіть на роботу необхідний посуд і ... відчувайте себе як вдома! У кожного співробітника може бути свій комплект посуду або подаруйте колективу фірмові склянки і тарілки з символікою компанії. Крім того, скляний і керамічний посуд виглядають більш презентабельно.
Замовляйте їжу в офіс в екологічній, органічній упаковці. При замовленні їжі зверніть на це увагу.
Беріть обід з дому. Смачна домашня їжа зможе скласти конкуренцію стандартному бізнес-ланчу в кафе швидкого харчування. Крім того, це позбавить від зайвої упаковки.

ЕКОНОМІЯ

Важливо, що «зелений офіс» не вимагає установки сучасних програм, придбання новітніх технологій або надскладних методів реалізації. Це прості правила щоденного використання ресурсів і бережливого ставлення до природи, які роблять працівників більш свідомими, а компанії - краще, ефективніше і прибутковіше.
Наприклад, вивезення роздільно зібраних відходів коштує дешевше чим змішаних, а економія електроенергії та водопостачання відобразяться на рахунках за комунальні послуги.

РОЗДІЛЬНЕ ЗБИРАННЯ ВІДХОДІВ

 У багатьох офісах сучасних компаній така практика вже існує - співробітники окремо збирають і здають папір, пластик, тетра-пак і скло.
Впровадити в офісі роздільний збір відходів на постійній основі. Визначтеся з тим, які види відходів ви можете здавати на переробку. Якщо у вашому офісі накопичується велика кількість паперу, встановіть для неї спеціальний контейнер.

На сторінці Ви можете побачити як організувати роздільне збирання відходів

ПОКРАЩЕННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ

Організації, які впроваджують рекомендації еко-офісу не тільки демонструють свою екологічну відповідальність, а й ефективно організовують свою роботу, зменшують кількість відходів від офісної діяльності, а також покращують імідж своєї компанії.


Працювати в соціально-відповідальній компанії престижно і приємно.
Кожний працівник має змогу відпочити в комфортній еко-зоні - 
обладнаному місці для відпочинку, що підвищить ефективність роботи та покращить результати.

поради

Як організувати Роздільне
збирання відходів

Підготовчий етап

-Визначте які види відходів ви будете збирати роздільно
-Виділіть місце для контейнерів
-Підпишіть договір  
-Призначте відповідальну особу для контакту з нами по організації
обслуговування контейнерів
-Не забудьте проінформувати про нововведення клінінгову компанію або прибиральницю. Інакше вся дбайливо зібрана вами вторинна сировина ризикує опинитися в звичайному сміттєвому контейнері

Що сортувати

-Папір, картон, пластик, упаковку, тетрапак, алюмінієві банки, скло, батарейки і
акумулятори.
-Якщо вам потрібно утилізувати інші види відходів – зверніться до «ЕКО НОВАЦІЇ» і ми запропонуємо найбільш ефективний спосіб усе
організувати.

Де встановити контейнери

Головне правило – контейнери повинні стояти на видному місці, бути добре помітними та легко доступними для працівників.
Це можуть бути коридори, сходові клітини між поверхами, кухні. Контейнери для паперу краще розташовувати поряд з принтерами і копіювальними апаратами.

Як привчити працівників сортувати відходи в офісі

-Провести презентацію про роздільне збирання відходів або запросити ТОВ "ЕКО НОВАЦІЇ"
-Розіслати всім працівникам офісу інструкцію по сортуванню
-Оголосити в офісі тиждень, протягом якого працівники наведуть порядок на своїх робочих місцях та викинуть весь непотріб у спеціально підготовлені контейнери. Ви здивуєтесь скільки непотрібного паперу опиниться у цих контейнерах
-Приносити відсортовані відходи з дому
-Влаштувати дружні змагання між відділами або сусідніми офісами.
-Опублікувати результати на сайті компанії та в її профілях у соцмережах.

Для Вашого офісу ми надаємо:

Організацію

Індивідуальну схему організації роздільного збирання

Контейнери

Для роздільного збирання

Вивезення

Вивезення відходів по графіку або на запит у зручний час

інформацію

Інформаційну підтримку: тренінги та лекції про роздільне збирання, інструкції по сортуванню, розсилки для внутрішніх комунікацій про поводження з різними видами відходів